Mot Club Svea

Som svampar ploppar det upp nya fina, välskötta pokerklubbar runt om i landet. I helgen ska jag besöka en ny bekantskap, Club Svea i Göteborg. Jag har hört mycket gott om stället så i morgon ska Andy och Måns från klubben i Nässjö ackompanjera mig och spela deras djupstackade månadsfinal för 2200 kronor. Men redan ikväll drar vi till storstan för att slaska cashgame på Cosmopol. Jag räknar med fint värde en sån här lönehelg. Det är dock inget som garanterar att jag ska gå plus, då det ibland är jag som är "värdet".

Det blir en långhelg i götet för på söndag ska jag med frugan, Optikern och Hanna lyssna till en av mina gamla favoriter, Tomas Andersson Wij, som spelar i stan. Utan att överdriva är han en av Sveriges bästa textförfattare för närvarande. Jag gillar artister som är geniala i sin enkelhet.


Kommentarer
Postat av: PokerStar

Det roliga är att du är grym på att finta upp folk på läktaren... det som är ännu roligare är att dom inte ens fattar det...

Får lite Peter Forsberg feeling Lillehammer 1994

2010-03-26 @ 15:33:08
Postat av: Dybban

Jag tycker synd om micke som får dras med såna hangarounds. Skönt att det finns folk på läktaren som uppskattar en fint.

2010-03-26 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0