Nääeej!

Jag fick en chock när jag öppnade SvS-klienten idag. Det första jag fick se var min egen glasögonormsnuna i en reklam för "dybbanjakten".
- Näeej!

Det här var det ingen som sa något om. Ok att ha med bilden i nån liten artikel som ingen läser. Men det här? Nej, nu har det gått för långt.

Jag försöker tänka positivt och inbilla mig att det är tur att jag har brillor på mig. Det är lite Clark Kent över det. När jag väl träffar folk på riktigt kommer de aldrig känna igen mig, eftersom jag inte har glasögon så ofta samt har börjat odla röd-skägg.

Men det är inte lätt när folk börjar gaffla i chatten:
- Tack dybban!
- Va?
- Du har verkligen bevisat att man inte behöver ha utseendet med sig för att kunna spela poker.

Jag kommer inte spela något innan turren börjar 20.30 ikväll. Mitt psyke skulle inte klara en hand till i denna damm av vuxenmobbning.


Kommentarer
Postat av: Roffe

Den enda vuxenmobbningen som kommer att äga rum ikväll, är när jag lurar småbyxorna av dig och nyper bountyn.../LUNIS

2010-02-14 @ 17:16:07
Postat av: Optikern

priceless....

2010-02-14 @ 17:51:34
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: mutti

Ta inte åt dig, du är jättesnygg i dina superfräcka glasögon.

2010-02-14 @ 18:45:43
Postat av: dybban

Tack mutti =)



Vad nickar du Roffe? Tänker inte spela en hand. Vägrar ge någon bountyn.

2010-02-14 @ 20:38:00
Postat av: Anonym

LUNI... står ju där uppe

2010-02-14 @ 21:28:37
Postat av: Minna

oflyt det har vi allihopa...

2010-02-14 @ 22:01:58
Postat av: dybban

Eh, jag vet att jag inte är den vassaste kniven i lådan. =)



Du kom längre än mig så jag bjuder på öl nästa gång vi ses. GG.

2010-02-14 @ 22:18:41
Postat av: Pokerstar

Hade jag varit tjej så hade jag inte tackat nej ;)

varken med eller utan glasögon.

Tror nog Optikern ligger bakom utskicket.

Tyvärr så kunde jag inte vara med i Dybban jakten.

En annangång...

2010-02-15 @ 13:32:50
Postat av: dybban

Haha. Det luktar golddigger där pokerstar. Men jag tar det som en komplimang ändå. Hellre en komplimang från en man än ingen alls.

2010-02-15 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0