Isildur1 visar stake och blir av med kulorna

Han såg ut precis som jag trodde. Långhårig, snygg och fjunig. Kanske hade jag räknat med någon liten tonårsfinne också, men Isildur1 överträffade sig själv.

Jag satt uppe i natt och kollade in de nya avsnitten av WSOP Europe 2009 som lagts upp på Pokertube. Till min glädje fick jag för första gången se Vikor Blom (alias Blom90, alias Isildur1) spela live. Efter dag 1 låg han topp fem i turren vilket visar vilken talang han är.

Jag har hela tiden undrat hur det är möjligt att vinna 50 miljoner på några veckor och sedan bränna allt lika snabbt. Nu vet jag. Kolla in spelet i den här handen. Tycka vad man vill, men den här grabben har kulor av svenskt stål. Tyvärr är stålkulor inte det optimala i alla lägen...


Kommentarer
Postat av: dede09

Tänk vilken jävla ångest denna killen lär ha efter vunnigt sååååå mkt stålar, han hade bara kunnat leva gött på detta men ne han loosa allting..

Man tycker själv att det kan vara jobbigt att förlora ibland men detta är sjukt!

2010-02-11 @ 08:38:42
Postat av: Anonym

Varför i Guds namn sitter du och kollar på sämsta kvaliten på Pokertube när du kan kolla i HD kvalité????, http://www.thepokerbay.org/browse.php

2010-02-11 @ 10:10:47
Postat av: dybban

Anonym: Antagligen för att jag inte vet bättre. =) Men nu ser jag ju att det är en jädra skillnad. Tack för tipset.



dede: Mmm. Ångest är bara förnamnet. Jag får ju ångest av att losa 10k. Men 50 mljoner!

2010-02-11 @ 11:45:26
Postat av: Ok, jag får väl heta Anonym då

You're most welcome. Fick mycket godis från AnonTroll där ;)

2010-02-11 @ 12:37:37
Postat av: Ok, jag får väl heta Anonym då

Finns ska det givetvis vara...

2010-02-11 @ 12:42:10
Postat av: LOL

vad får dig att tro att isildur1 är viktor blom?

2010-02-15 @ 23:29:04
Postat av: dybban

Hans spelstil och attityd. Sen finns det inte så många andra alternativ. Det är ju inte så att man kan komma från ingenstans och plötsligt börja spela nosebleed-poker.



Men jag har ju egentligen ingen aning. Jag tror ju bara. Precis som alla andra.

2010-02-16 @ 12:08:01
Postat av: LOL

Enligt Viktor blom själv så är han inte Isildur1 vilket heller inte behöver vara sant, jag tror också mest på att viktor är isildur1 men du verkade väldigt säker so..just asking

2010-02-16 @ 12:51:49
Postat av: dybban

Men eftersom Isildur vill vara hemlig så finns det ju inte så många alternativ än att förneka för Blom. =) Så det betyder ju inte så mycket.



Om man ser sig om i pokersverige finns det ingen annan som passar in på beskrivningen så bra som Blom. Så man får väl köra med lite klassiskt sannolikhetslära...

2010-02-16 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0