Dybban bustar Glimne!

Jag hinner bara spela ett event under SM på Unibet. Det blir fixed limit, en avart av poker som jag innan kvällens turnering aldrig spelat seriöst. Jag är kanske till och med sämre på fixed än på Omaha. Trodde jag.

Efter drygt en timmas spel verkar det dock som om det är fixed limit som är dybbans spel. Det är ju hur lätt som helst. För tillfället ligger jag tvåa i hella turren med drygt 14k, startstack 5k. På platsen bakom försöker Micke Norinder fiska sig ikapp. 

Roligast hittills var att jag slog ut självaste mr Poker, Dan Glimne. Han försökte allt för många gånger fiska in något mot dybban. Det straffades så klart. Nu ska det bli intressant att se om det här kan stå sig. Återkommer med uppgång eller fall.

Kommentarer
Postat av: Optikern

Jag följer dej frenetiskt. Nyss låg du etta, nu ligger du tvåa.

Verkar som att du tagit till dig allt jag lärt dig :)

2009-11-24 @ 21:51:58
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Kenima

Hej på dig Dybban. Kul att se en aktiverad pokerspelare som verkar lira en del. Lirar du mestadels på svs eller?? Själv lirar ja lite där med men har äran att ha en bra rejkback deal på en annan sida vilken genererar en hel del.

Är du intresserad av en bra deal??



För de som läser detta är ni välkomna att titta in min precis nystartade blogg (inte lika bra som Dybbans ännu:) och kika hur man går tillväga. Har ni frågor kontakta gärna mig på msn eller helst mail

[email protected]

Detta är en mycket bra deal och spelar man en del tjänar man massor på rejkbacken.



Tack på förhand. Kom till min blogg och skriv era kommentarer



mvh Kenima

2009-11-24 @ 22:32:31
URL: http://rejkback.bloggsida.se/
Postat av: dybban

Det går fortsatt bra i fixed. Efter tre timmars spel ligger jag fortfarande med i toppen på en andra plats. Jag har en stack på dryga 40k med average på 15k. Det blir spännande att se hur länge den här fixed-nybörjarturen håller i sig.



Hej förresten Kenima. Lovar att kika in på din sida och se vad det bjuda på för gott.

2009-11-24 @ 22:53:39
Postat av: Optikern

Kom igen nu dybban!

bytte precis till mina turglasögon för din skull. vann direkt efter en all in färg mot färg :)

2009-11-24 @ 23:25:22
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Frippe

Grattis till en fin placering! :)

2009-11-25 @ 08:02:46
Postat av: dede09

hur gick det för dig Dybban? plc and prise?

2009-11-25 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0