Crash! Boom! Bang!

Det har varit på gång länge, men ikväll slog jag äntligen till. Utan någon som helst anledning, förutom att det var mörkt och regnigt, så drog jag rakt in i ett träd. 

Det är inte så allvarligt som det låter för jag backade bara in i det. Jag förstår inte var björkjäkeln kom ifrån, plötsligt satt den bara klistrat där bak. Eftersom det var hyfsad fart på kärran så är en stor del av bakdelen demolerad. Jag orkar inte ringa Folksam nu utan väntar till imorgon med att kolla vad självrisken hamnar på. Ångest att behöva lägga pengar på en sketen bil. Då hade man ju lika gärna kunnat spela bort dem.

Kvällens uppgift: spela ihop en ny bakdel.

Kommentarer
Postat av: Optikern

att du inte krockat förrens nu är ett mysterium. Du har ändå haft körkår i nio år nu och kör som en kratta.

Trista pengar dock. Tur du klonka i förrgår då :)

2009-11-20 @ 08:29:19
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Precis, eftersom jag visste att det var en fråga om när, inte om, jag skulle krocka så är jag inte så sur ändå. Ingen person kom ju till skada och bilen kommer nog gå att fixa till...

2009-11-20 @ 13:20:14
Postat av: mutti

Eller köp en jeep istället!

2009-11-20 @ 21:02:44
Postat av: Optikern

och en ny bakdel blev det och mer därtill.

tack för tipset, ska hålla mig borta från borden idag.

2009-11-21 @ 10:03:15
URL: http://optikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0