Sov med 550 000:- i natt

Det blev en rätt kul båtresa trots allt.

SM tvåan Alexander Richnau missade sitt flyg som gick 05.20 natten mellan lördag och söndag. Han satt då fortfarande i heads up mot Ferit så det var ju en helt ok anledning att skippa planet. Sen var alla flyg hem på söndagen slut så när han satt i lobbyn och beklagade sig kunde dybban rycka in och erbjuda en plats i sin båthytt. Han nappade direkt.

Så det blev jag, sjömannen, världens fräckasts Stefan, Alex och över en halv miljon kronor som delade hytt. Killen litade inte på det estniska banksystemet och hade alla pengarna i sin resväska. Om det varit mina pengar så hade jag nog suttit på väskan hela resan, men Alex partade på rätt bra. Det är inte långt mellan geni och galning. =)


Kommentarer
Postat av: Optikern

Nä gränsen mellan geni och galenskap är väldigt hårfin!

2009-05-25 @ 21:25:47
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: PokerStar

Tja

Kul att du hörde av dig.

Vi får försöka hålla kontakten.

2009-05-26 @ 17:41:26
Postat av: Optikern

"Blod på skjortan"-historien vill jag gärna ha en detaljerad uppdatering på!

2009-05-26 @ 20:31:58
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Det får vi absolut Pokerstar. Ska hålla koll på din blogg.



"Blod på skjortan" vågar jag inte skriva om här. Då skulle morsan kissa ner sig. =) Tar den över en öl någon gång optikern.

2009-05-26 @ 22:11:57
Postat av: Optikern

Hehe låter fint det! 3:a i rankingen igår. Fint!

2009-05-27 @ 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0