dybban för 200 ggr pengarna!

Spiffen och optikern hävdade att jag stod i 200 gånger pengarna på att vinna SM på NordicBets odds över SM-deltagare. Jag var självklart tvungen att gå in och se hur oddsen var fördelade och jag måste säga att de varit rätt så snälla mot dybban. De tror till exempel att det är lika stor chans att jag vinner SM som gamla inbitna proffs som Hans Eskilsson och Micke Norinder, samt pokerfarfar Dan Glimne. Jag är dessutom större favorit till pokalen än "first lady of poker" Michaela Johansson och bloggaren Lina Olofsson, som står i 225 respektive 250 gånger pengarna. När man sedan får tillbaka 175 gånger insatsen på en superstjärna som Bengt Sonnert så känns det nästan som tjänstefel att satsa på dybban.

Så Spiffen, visst jag känner mig i form men att slänga pengar på dybban känns lite som att försöka vinna på chokladhjulet på Liseberg. Det kan ju vara en rätt kul grej, men chansen att gå plus är så där.

Nu är jag färdigpackad. Nästa inlägg blir från Tallinn.

Kommentarer
Postat av: spiffen

Då jag aldrig har backat på chockladhjulet får det bli en liten "tv-peng" på dybban. Lycka till!

2009-05-19 @ 12:07:51
Postat av: Optikern

Jag har ska starta ett konto ikvall och spela nagra kronor pa dig. Nagra fler tips pa vilka man kan spela pa?

Nordicbet har bra spel pa trav sa det ar bra att ha konto dar!

Svenskt tangentbord verkar inte fungera pa jobbet idag... konstigt!

2009-05-19 @ 12:35:38
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Ni som han lämna in en peng för 200 ggr pengarna gjorde visst en bra satsning för efter en helkväll i Tallinn har dybban gjort så starkt intryck att NordicBet har sänkt oddset på vinst till 175. =)

2009-05-20 @ 00:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0