En veckas uppskov

Dybelius kommer att leva vidare en vecka till. Uppskovet levererades idag per telefon av Robin på Svenska spel. Nästa vecka under tisdag eller onsdag kommer jag dock att själv få skriva in ett annat nick när jag loggar in. Anledningen till att Dybelius nådastöt låter vänta på sig är på grund av min hyfsat framskjutna placering i Sverigerankingen (22:a plats). De måste nämligen fixa lite med tekniken för att mina poäng ska kunna sparas till mitt nya nick.

Angående namnförslag leder ju fortfarande dybban. "Björn" kom dock med ett mycket intressant alternativ. "Dybselius". Det är ju faktiskt förbluffande likt. Vad tycker ni? Dybselius, dybban eller i värsta fall dybb@n?

Kommentarer
Postat av: Frugan

jag tycker nog dybban.

2009-03-18 @ 22:17:10
Postat av: Frugan

grattis till 22:a plats älskling. du är duktig du :)

2009-03-18 @ 22:18:33
Postat av: dybban

Tack frus!

2009-03-18 @ 22:33:17
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: Optikern

ja du, Tror inte originalet Dybelius själv uppskattar Dybselius då det är praktiskt taget det samma.

dybban blir nog bäst, då är det samma som på bloggen.

Undrar när Don kommer ringa mig och be mig sluta upp med dumheterna som pågått länge nog.



-Hey you have to stop this, everybody thinks Im a donkfish over here!

2009-03-19 @ 08:28:13
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Haha. Precis. A donkfish. Det satte du huvudet på spiken. Jag förstår inte hur han har kunnat stå ut med den personliga förnedringen så pass länge...

2009-03-19 @ 09:39:22
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: Optikern

Jag och Don är såhär (Jag lägger långfingret över pekfingret)!

Synd att mina bilder försvunnit annars hade jag kunnat visa idolbilden när jag och Don står och röker över en öl på Pusterviks uteservering! (Fick ta munbloss men vad gör man inte för sin idol)

2009-03-19 @ 11:25:17
URL: http://optikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0