Efter regn kommer solsken

I kväll blev det en helkväll vid pokerborden. Det började dåligt, fortsatte dåligt och inga händer höll, eller fick dra ut. Vid midnatt höll jag på att kasta in handduken, men hängde på ett sista tåg. (En 300kr turre). Det visade sig att jag för en gångs skull tog rätt beslut för plötsligt fick jag lite händer och lyckades dessutom spela rätt ok poker. Ledde i stort sett från start till mål. Även om jag var lite illa ute på finalbordet, så var jag inte all in för hela stacken på hela turren, förutom heads up. Rätt stabilt. Förstplatsen gav drygt 9 k. Så nu kan jag sova gott och denna skrala februarimånad är äntligen på väg uppåt.


Kommentarer
Postat av: Gud

Dags för den där lagboken till syrran kanske. Eller ett par nya pumps. Det funkar också. Ett tillskjut i matkassan är ett tredje alternativ. Mvh G.

2009-02-20 @ 08:12:05
Postat av: Gud

Dags för den där lagboken till syrran kanske. Eller ett par nya pumps. Det funkar också. Ett tillskjut i matkassan är ett tredje alternativ. Mvh G.

2009-02-20 @ 08:12:19
Postat av: Optikern

För en gång skull stämmer rätt bra. Själv tänkte jag kasta in handduken när jag låg 800:- (två inköp) back men trodde lätt jag kunde vända detta- Slutade ju självklart med att jag tiltade bort 700:- till....

2009-02-20 @ 08:31:52
Postat av: dybban

En klassiker. Det är regel snarar än undantag att jag får räkna en badbeat i dubbel förlust, eftersom jag tiltar bort minst lika mycket till efter en riktigt skithand.



Gud: Hälsa syrran att om hon kommer hem i helgen så sk a jag ge henne en matpeng...

2009-02-20 @ 08:56:40
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: Minna

vad roligt för dig älskling! det var du värd =) du ska nog hålla dig till att spela när jag inte är i närheten..

2009-02-20 @ 10:09:05
URL: http://unbellodia.blogg.se/
Postat av: dybban

Tack frus. Men om jag bara spelar när du inte är i närheten blir det inte mycket spelat. Vi klänger ju på varandra typ jämt. =)

2009-02-20 @ 10:25:22
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: Minna

sant. men det är väl bättre att spela bra en gång i veckan än dåligt fem gånger? tihi.

2009-02-20 @ 10:30:07
URL: http://unbellodia.blogg.se/
Postat av: Gud

Din syster har tyvärr mycket att stå i denna helg men hon önskar givetvis att hon kunde komma hem och deltaga i firandet. Dessvärre har hon varken tid eller råd (!) Vill man bidraga till en hemresa är man välkommen att göra detta. Man är även välkommen att komma ner till Skåne på visit när helst man vill (hon är dock uppbokad två helger framåt + denna).

2009-02-20 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0