Resultat november

November var en riktig bergochdalbana. Jag spelade inte så mycket som jag brukar på grund av semester och annat, så efter två veckor låg jag 4k back. Började bli lite orolig för en minusmånad, men så kom ju SM på Unibet och allt ordnade upp sig. Istället för minus blev det en av de bästa månaderna på länge. 60k plus. Rätt bra med tanke på vad jag får ut i lön för tillfället...

Åkte för övrigt precis ut i Heads Up SM på Svenska Spel. Kom 27:a och i pengarna. Borde dock verkligen ha gått vidare ett steg till. Mötte en motståndare som var riktigt medioker. Han vägde dock upp det med att träffa stenhårt varenda gång han synade en trebet från min sida. En egenskap så god som någon. Vem har sagt att inte Q7 kan vara monster?

När jag till slut missade ett färgdrag men istället plockade upp toppar på river åkte alla pengar in. Han synade snabbt med kåk. Doh!

Kommentarer
Postat av: Optikern

Det blir nog nästan en miljon till vinnaren av SM på Svenska spel på Lördag så December kan också bli en fin +månad

2009-12-04 @ 09:43:30
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: Optikern

Kommer det inte upp något om att jag vann 6 av 7 heads-up i helgen?

2009-12-07 @ 17:48:06
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Det kommer det inte att göra nej.

2009-12-07 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0