Hatar när AA drar ut mig

Jaha.

Det finns inte mycket mer att säga när pokern går åt h-e. Åkte efter bara någon runda ur Sverigerankingen på SvS. Höjde i sen position med 66, bb synar. Flopp 678, med två hjärter. Jag betar pott, han reraisar, jag ställer och han synar.  Jag leder överlägset när han vänder upp AA, men självklart dyker ett A upp på rivern. Får trösta mig med att det inte blev så dyrt och att det var tidigt i turren.

Det är inte ofta jag blir förbannad när jag spelar, men ibland kan jag inte låta bli att börja koka. Som vid sådana här tillfällen. Satt och slog i soffan som värsta psykfallet tills frugan slutligen blev ännu rödare i ansiktet och hotade att slå mig på käften om jag inte slutade. 

 Exakt samma sak hände faktiskt i förrgår, men i cashgame. Floppade nötkåken med 99. All in för att bli utdragen av AA på river. Den gången blev det betydligt dyrare...och som tur är var frugan inte i samma rum.

Ska nog inte spela på en halvtimma. Brukar alltid tilta när jag oturligt åkt ur turrar. Det är rätt sjukt. Du kan bli så förbannad på att du åkt ur en turre för 500 spänn så att du i farten bränner flera tusen på cashgame. Smart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0