Dybban flyttar in hos Dregen

Jag har träffat ett par personer i mina dagar som alltid tycks vara mittpunkten av rummet de befinner sig i. Det är inget de gör medvetet, utan är bara en helt naturlig del av deras liv. Som tyngdlagen.

Dregen är en av dem.

Det senaste året har han släppt sin första soloplatta och en självbiografi, samt turnerat med legenden Michael Monroe runt hela världen.

Och så har han blivit pappa. Till Sixten.

Trots att han nu fyllt 40 så slutar han inte att utmana livet.

I sommar bockar han av ännu en punkt på sin bucket-list. Då drar Dregen till Las Vegas för att spela WSOP.
- Det är verkligen något jag drömt om länge, säger han.

Och det märks. För han liksom ler som ett barn när han pratar om vilken taktik han ska använda sig av.
- Jag ska inte syna så jävla mycket...

I nya "Dybban flyttar in" träffar jag en av Sveriges få riktiga rockstjärnor i hjärtat av Backyard Babies. Deras otroliga replokal. Vi pratar livet, poker, spindelmannen och WSOP.

Och sätter betyg på hur mycket "rock" våra svenska pokerspelare är egentligen?



Håll till godo! Kolla programmet HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Carl-Henrik

Tjena Simon! Är du något på CC i Sthlm i veckan? Vore kul att att komma förbi och surra lite!

2014-06-03 @ 00:29:58
Postat av: dybban

Yes! Kommer spela SM nu idag, tisdag!

2014-06-03 @ 08:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0