Om årets första Dybban Flyttar In...

Imorgon släpps årets första Dybban Flyttar In. Här är några ord, en försmak, till vad som komma skall. 
 
I kväll ska min gamla Pokerstudio-kollega, Patrik Sjöberg, delta i Let's Dance. Det trodde jag aldrig. 
 
Ungefär som jag för några år sedan aldrig hade kunnat tänka mig att morgondagens huvudperson skulle försvinna från pokerscenen på det sätt han har gjort.
 
Norrländskan har lovat mig att slippa se Let´s Dance. Jag älskar henne för det. 
 
Ikväll blir det helkväll på CC i stället. Ses där! 
 

Kommentarer
Postat av: donRollo

Tjena Dybban.
Jag blev lite illa till mods när jag såg ditt "Dybban flyttar in" med William Thorson.
Alltså, förstår du muslimernas kvinnosyn? Muslimer misshandlar kvinnor varje dag i Sverige och bakom alla hedersmord döljer det sig en muslim.
Ställer man sig bakom muslimen som religion så kan man inte plocka russinen ur kakan. Då måste man stå till svars för allt det som sker.
Och så står du där som en skenhelig tomte och bara säger ja och ja.
Förbannat Dybban. Har du ingen skam i kroppen? Har du sjunkit så lågt? Som gamla reporter så vet du väl för fan att man alltid ställer du obehagliga frågorna. Men du bara gullar med. Lismar. Det är ju för fan äckligt att se.
Nä Dybban. Du sjunker bara djupare...
/donRollo

2014-03-01 @ 22:22:49
URL: http://www.donRollo.com
Postat av: dybban

DonRollo: Trollar du nu igen?

Jag är uppväxt i en kristen familj. Farsan är gammal pastor. Jag ser mig själv som kristen. Kristendomen har miljontals dödsfall och massmord på sitt samvete. Måste jag stå bakom dem också?

Det finns idioter inom alla religioner och kulturer. Men i 99 procent av fallen är både kristna och muslimer fredliga individer. Att du använder dina fördomar och okunskap för att försöka smutskasta miljontals människor världen över är patetiskt.

"Muslimer misshandlar kvinnor varje dag i Sverige och bakom alla hedersmord döljer det sig en muslim."

Vilket skitsnack. Svenska ateister misshandlar också kvinnor i Sverige varje dag. Och det döljer sig INTE en muslim bakom varje hedersmord.

Skämmes DonTrollo.

2014-03-01 @ 23:06:16
Postat av: Olle

Rollo både skriver och ser ut som någon "framstående" ledare inom svenskarnas parti. Skriver du för nordfront också rollo? Fy faan vilken tomte...

2014-03-02 @ 11:23:43
Postat av: Linkan

Det känns skönt på nått sätt att se W.T så lugn och harmonisk och i fas med sig själv.

Ser jag det enbart ur min synpunkt så tkr jag självklart att det är slöseri på talang att sluta upp med något som han helt klart behärskar bättre än de flesta andra.
Men han vet såklart bäst vad som funkar för honom.

Bismillah William med vad du än företar dig i framtiden.


//Link




ps trollo, snälla försök skaffa dig en vän eller livskamrat. ds

2014-03-02 @ 11:44:57
Postat av: Hogge

Var och en för hitta sin egen lycka i livet. WT verkar ju ha hittat sin, jag är glad för hans skull.

Don Rollo borde 1. Skämmas för sin kommentar (kommer såklart aldrig hända) och 2. Lära sig skillnaden mellan kultur och religion

2014-03-02 @ 15:18:26
Postat av: Roffe

Bland alla korkade utspel från s.k. pokerspelare, måste Rollos vara det mest korkade jag läst. Fullt i klass med andra genier från Prosharkstiden. "Om moderaterna vinner valet, blir kungen president då?"

Eller: " Jag har hittat en sju år gammal sten som för tur med sig. Säljer den till högstbjudande."

2014-03-02 @ 15:44:46
Postat av: Arne

Fyi Roffe.
don trolololololo är ingen pokerspelare.
Till och med du har spelat mera poker än vad han gjort och inte ens du kan eller ens vill kalla dig för pokerspelare.
don trololololo är på sin höjd en ensam pokerbloggrunkare som desperat söker kontakt.

2014-03-02 @ 16:45:43
Postat av: Rolfsson

Ja, donrollo, vad säger man. Så går det man tror att Flashback serverar sanningen eller att avpixlat vet nåt om källkritik. Jag blir mörkrädd när jag inser att det finns människor som inte bara har dina åsikter och dessutom tror att de vet nåt om sanningen.

2014-03-02 @ 18:36:02
Postat av: Henke

Vart tog Rollo vägen?

2014-03-08 @ 10:22:06
Postat av: Ximiii

Inspirerande, och för er andra vad gäller trollet Argumentera inte med idioter, de drar dig bara ner till sin nivå och vinner p.g.a. sin erfarenhet, som det gamla ordspråket säger..

2014-03-14 @ 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0