"Dybbans Champion"

Jag funderade lite på vad jag själv skulle vilja vinna om jag fick chansen till ett upplevelse-pris. Den ultimata vinsten hade nog varit en resa till Brasilien under fotbolls-VM. Men det krockar liksom med WSOP. 
 
Om jag i stället fick välja en enda fotbollsmatch att se under våren då? Då var valet enkelt. Champions League-finalen i Lissabon i maj. Att tro att PSG och Bayern ska mötas är väl för mycket begärt? Men man kan ju alltid drömma. 
 
Jag ska dra igång en liten turneringsserie på Svenska Spel ikväll klockan 20.30 (30 min latereg) ikväll. Inköpet är en dryg tvåhundring. Förutom vinst i själva turneringen och lite kassaklirr finns det något finare i potten. Under varje turnering, 14 onsdagar framåt, kommer det att inträffa en minimalistisk frågesport. 14 vinnare, en i veckan, kommer att utses. Dessa 14 vinnare kommer att tävla om detta. 
 
Första priset är att ta med en polare och följa med mig på en exklusiv resa till Champions League-finalen. 
 
Hoppas vi ses ikväll! Och där fotbollshistoria kommer att skrivas...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0