Flyttar in hos Bo Sehlstedt

Jag hade aldrig träffat Bo "Legato" Sehlstedt tidigare. Men förra veckan drog jag till söder i Stockholm och flyttade in. Jag tyckte det var dags att ta pulsen på den rutinerade pokerspelaren som käkade en jättestor macka i "Pokerlandet". 
 
Det blev väldigt familjärt och trevligt. 
 
Visste ni till exempel att Legato inte är namnet på någon läskig predator, som jag hade tänkt mig. Utan en musik-term. Kanske motsatsen till staccato? Bosse tog nicket från sin första CD-skiva där ordet fanns med. 
 
Han tyckte själv det var lagom tufft. 
 
Här har ni resultatet från Bosses takvåning!
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=_MjbZ44U1kg

Kommentarer
Postat av: Andreas Bergman

Bästa hittills! :-)

Tycker det blir betydligt bättre intervjuer när det finns ett visst djup hos den du besöker. Reflektioner och tankar ökar kvalitén väsentligt.

Bravo Bosse och Dybban!

2013-05-08 @ 12:20:37
Postat av: dybban

Kul du gillat! Tack!

2013-05-09 @ 18:26:37
Postat av: Roffe

Jag passar på att be Bosse om ursäkt för mina små psykningar genom åren. Han verkar okej. Det är bra nog i min bok. Lite beige bil bara...

2013-05-09 @ 23:16:43
Postat av: dybban

Roffe: Eller som Oves svärfar sa om honom när Ove hade lagat hans bil.

"Han är inte helt värdelös ändå."

Det var en av de finaste komplimanger man kunde få av Oves svärfar...

2013-05-11 @ 13:12:57
Postat av: Roffe

"Verkar okej" är en av de finaste komplimanger jag själv kan ge.
Du själv svävar fortfarande mellan "komplett idiot" och "en kille som inte kan stava till fradga"...

2013-05-14 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0