Min del i SM-titeln...

Finaldagen i SM blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Helt det motsatta faktiskt. Blev utdragen när det gällde som mest. Igen. 
 
Den som vill ha en längre redogörelse över mina dagar i SM hittar den i veckans pokerkrönika
 
Jag hann tänka lite i alla fall. Glor stört på Ramzi Jelassi när han 3-betat mig igen...
 
Jag känner ändå att jag har en del i den mycket värdiga vinnaren Mats Jungstrand titel. I slutet av dag 2, när vi satt på samma bord, gav han mig den mycket oväntade komplimangen att han gillade mina inflyttningar. 
 
Jag svarade då att han fick ta och vinna den här turren nu så jag kan flytta in hos honom nästa gång. Mats skrattade och svarade: 
- Ja, ännu en motivation till att vinna. 
 
Utan att verka kaxig vill jag nog påstå att det var det som fällde avgörandet. Det vill jag faktiskt verkligen påstå. 
 
Den sympatiske och duktiga mästaren Mats Jungsand. 
 

Kommentarer
Postat av: donRollo

Tjena Dybban.
Utdragning? Vet inte riktigt om jag kallar din all-in-pre med KJs vs ATo för en utdragning. Du var tvungen att träffa men gjorde det inte.
Synd hur som att du inte träffade :(
Ha det gött.
/donRollo

2013-06-07 @ 21:41:04
URL: http://www.donRollo?se
Postat av: dybban

Tja Rollo,

Nä, men det är ju inte den handen jag menar, utan den innan. När jag får in allt på floppen AK8 med AT mot KJ. Och det kommer en knekt på river.

Hade jag vunnit den hade jag haft en fin stack istället för att som short behöva gå all in med KJs å åka ut i den handen du beskriver...

2013-06-07 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0