Allt är möjligt - och omöjligt

Nej, det gick inte. Förlorade två viktiga flippar och det har man inte råd med när kortsnittet är halvdant. Det blev ingen dag 2 i SM. 
 
Nytt deltagarrekord blev det dock, över 2800 spelare, vilket gjorde att jag frirullade Main efter ett vad med rosjon. Han får trösta sig med att vara vidare till dag 2 gammgubben...
 
Kvällar som igår inser man verkligen att allt är möjligt vid pokerborden. Kommer ni ihåg Fisk-Mackan? Om inte kan ni läsa en text om honom här. Igår kom han fyra i Sunday Million för 78k dolls...jag hoppas han kommer ner till 500 rebuyen ikväll så man får ta i hand. 
 
Själv var jag riktigt kall. Borde hållt mig till sidobets. Det var en såndär kväll när man får in det med KT mot AA i chiplead-pott på KT7-flopp. Och vet direkt att det kommer komma en sjua på turn, vilket det också gör...
 
Allt är möjligt. Och omöjligt. 
 
Det är nästan så jag funderar på om jag inte ska satsa på den där karriären som hockeymålvakt i Frölunda ändå? Dick sa ju att han såg potential...
 
http://www.youtube.com/watch?v=OpIcem6_lXY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0