Spring Poker Week dag 2

I dag börjar dag 2 av Spring Poker Week Main Event. Det är 38 spelare kvar av 125. 
 
Dag 1 var en jädra resa. Främst för att jag hade Piraten till vänster om mig hela vägen (mer om honom fram över). Piraten fick bland annat 100 spänn för att hålla käften en kvart. Han klarade två minuter innan han kläckte. 
- Nä, jag hade inte klarat det för tusen heller.
 
Ja, det kommer en krönika i veckan om hur han, bland annat, chockägde WSOP-experten Jonatan Hellman så denne om han suttit i ett slutet rum hade börjat suga på tummen som tröst. 
 
Själv ligger jag inget vidare. Har 65k med ett medel på 95k. Men bollen är rund som vanligt. Även om den alltid verkar få pyspunka när det väl gäller för mig i roliga live-events. 
 
Om jag åker ut ska jag be Koivulaninen spökskriva min nästa blogg då jag vill att den ska innehålla en massa whine. Men då jag inte har samma whine-ordförråd som mäster-whinaren är det lika bra att han får plita ner allt då ni läsare enbart är värda det bästa. Fraser som att "Pokern kan suga mina håriga pung och självdö" är Bukowski-klass enligt mig. 
 
På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0