Dybban flyttar in hos Anton Wigg

Jag kan inte så mycket om Poker Global Index. Men jag är rätt säker på att ju högre upp man är på listan, ju bättre är det.
 
Anton Wigg rankas just nu som världens 50:e bästa pokerspelare enligt detta index. Och stämplar in som bästa svensk. Därför känns det extra kul att Wiggen är höstens första gäst i "Dybban flyttar in". Eller att jag får vara gäst rättare sagt...
 
Som vanligt är de människor jag får äran att besöka så mycket mer än pokerspelare. Inte minst Anton.
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=_QGl_1oDpdw&feature=youtu.be

Kommentarer
Postat av: Roffe

Men hörru...vart har den däringa superbloggen tagit vägen? Hittar den inte via AB och inte heller via länkar. Men jag visslar lite och vandrar vidare på stigen som kantas av folk med alltför stor syn på sin egen betydelse i universum...

2012-10-20 @ 19:44:53
Postat av: dybban

Hm. Bra fråga. Har ingen aning faktiskt. Får väl se om den återuppstår...

2012-10-20 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0