Häng med Wille

Ända sen jag började med detta spel så har William Thorson varit en av förgrundsfigurerna inom svensk poker. Vissa kvällar, runt 2006-2007, stod jag och andra 20/20 killar och railade William när han satt och spelade 100/100 Omaha på CC i Göteborg. Storögd som bambi förfasades jag över de summor som bytte ägare, hand efter hand. Och hur Thorson, lika gammal som jag själv, tycktes ta allt som en lek.

Det har hänt en del sen dess. Mest i huvudet på herr Thorson tror jag. Ett par kilo senare har han lagt festandet på hyllan. Och företräder nu en helt annan livsstil - spela lagom, lev nyttigt och carpe diem.

Ett hotellrum med en vattenklunkande William. Här har ni fjärde, och näst sista, avsnittet av Dybban flyttar in.



Och ja. Jag hatar att sola. Det är det värsta jag vet. Hellre vit som en krita än att plågas som en gallärslav under en stekande ugnslampa timma efter timma. Snacka om att kasta bort sitt liv.


Kommentarer
Postat av: generationX.se

...och jag trodde JAG var blek... ;)

2012-06-10 @ 15:59:35
URL: http://generationx.se
Postat av: dybban

Det finns alltid någon som är blekare! =)

2012-06-10 @ 20:45:42
Postat av: erichugo

Tungt!

2012-06-12 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0