Bollen är rund

Torsdag 16.00 gick jag in i turneringen med 20k i marker. Elva timmar senare 03.00 stod det klart att jag var vidare till dag två. Med 17200 i marker. Ni förstår själva. På elva timmar lyckades jag sätta mig i en position där jag inte ens har startstack.
.
Mycket har hänt. Och jag är inte nöjd med mycket av det. Mer information om händer och dylikt kommer senare. Men det har varit blandad kompott av allt möjligt. Jag har varit upp och ner, men mestadels shortstack. Gjort sjukt tighta folder som räddat mitt turneringsliv, och väntat på lägen som aldrig kommit.
.
Stundtals kände jag mig ovärdig att sitta vid bordet. Men samtidigt är jag kvar i turneringen med typ 15 big blinds. Allt kan hända. Bollen är rund. Eller hur?
.
Det är många namnkunniga som valt att ställa upp dag 1b. Johan Storåkers, Mats Rahmn, Anders Henriksson och Ken Lennaard är några av dem. Det är även deltagarrekord på EMOP Barcelona med 455 spelare. Första priset är runt miljonen. Robin har precis ansatt klart sitt skägg. Jag är nyduschad efter en lång dag på stan i Barcelona. Nu drar vi snart ner och kollar läget vid pokerborden.
.
I morgon går jag in i hetluften igen. Det kan ta slut efter två händer. Och det kan räcka hur långt som helst. Ingen vet. Men bollen är rund...

Kommentarer
Postat av: Hogge

Lycka till Dybban, må klonken vara med dig

2011-10-01 @ 11:12:59
Postat av: Tintin

..och bollen den sprack.

2011-10-01 @ 16:53:37
Postat av: Roffe

Faan, hjälper inte all positiv karma som jag skickar från Gnesta till mananacountry?

Skärp dig nu kotlettskalle!

2011-10-01 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0