Hjälte..

Jag hade lovat Norrländskan att inte komma till dag 2 med någon fjutt-stack.
- Om du har lite marker kvar så kan du väl gambla lite sista halvtimmen åtminstonde, sa hon.
- Ja, jo, det är klart.

Men. Saker och ting går inte alltid som man tänkt sig. Jag gjorde vad jag kunde. Ändå. Vidare till dag 2 med 15 bb. 18 800, blinds 600/1200. Norrländskan hävdar att jag är feg. En förolämpling som heter duga så klart. Jag är en modig krigare som trots saknad av kanoner lyckats överleva en övermäktig fiende. Jag är en hjälte!

Följ dagen live här. Och så kan ni läsa om någon hand här.

Måste rusa! Spelet börjar om en kvart. Hörs sen.  

Kommentarer
Postat av: Norrländskan

Haha. Jag testar ju bara olika sätt för att se om det går bättre för dig. Inget har hittills funkat så i fortsättningen tror jag det är bäst om jag bara är tyst och stryker din spelskjorta..



Ingenting är omöjligt med 15 bb, men åker du ut så går vi på spa!!

2011-11-19 @ 13:16:25
Postat av: Roffe

Något säger mig att det blev spa ändå.

Hoppas det blev på lappjävulsk vis. Halvpanna Kosken, rulla i snö och sen försöka hitta både bastun och pillenoppen...

2011-11-20 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0