Det är mycket nu...

Puh, det är svettigt nu. Som liten privat bloggare är jag inte van vid att stå i strålkastarljuset på detta sätt. Nu har jag tvingats tycka till i Aftonbladets pokerjury (har jag rätt eller rätt?) angående Krukandebacklet, samt blivit dissad på Pokerlistings innelista.

Herregud, var ska det här sluta? Jag som varken brukar tycka till eller få kritik måste nu samla mina intryck med ett par öl. Vi har nämligen grabbhelg hemma hos en gammal polare i Linköping. Självklart har jag tagit med mig pokermarker. Jag måste ju på något sätt gå plus på resan och eftersom Optikern är med så är ett parti poker det enklaste sättet att lösa det.

Kommentarer
Postat av: Vigge

Hahahaha, jävlar måste fixa en polare som optikerna. DÅ jag är han i min kompiskrets å det är fan inte kul... Enda jag kommer ihåg från gårdagen är att jag skriver på en nota för 844kr, för en beställning min kompis gjorde för några tjejer... Så skicka hit optikern, I need $$$€€€€ ...

2010-05-30 @ 13:32:40
Postat av: Anonym

Hehevärlden behvöer fler som jag.

Men jag vill passa på att tacka Dybban dör de 500:- jag fick för att simma över Göta kanal, ca 4 meter. Bra "meterpeng"

2010-05-30 @ 18:14:25
Postat av: dybban

Ja, han är bra att ha Optikern. Men det jag lurar av honom på poker brukar jag ju ge tillbaka på andra sätt. Denna gång simmade han över Göta kanal.



Ser det dock som en rätt bra att affär. Bara bilderna på när han simmar över slussen är värda tio gånger mer än 500 spänn...

2010-05-31 @ 01:34:08
Postat av: mutti

Får vi se dem här snart??

2010-05-31 @ 19:25:59
Postat av: dybban

Vi sparar dom nog till framtida bröllop. Visar vi dom nu är det stor risk att det aldrig blir något...

2010-05-31 @ 21:33:15
Postat av: Minna

Haha, det här ser jag fram emot!

2010-06-01 @ 10:52:02
Postat av: O

Hej, jag hittar ingenting på google, tänkte ställa lite frågor om sverige rankingen. Var det någon "årsfinal" när du vann? är det något pris för den som får mest poäng? och givetvis, hur mycket var summan på?



Svara gärna på min mail



tack på förhand!

2010-06-02 @ 00:48:48
Postat av: Boubben

Du har helt rätt, bror! Lag är lag, även om den suger.

2010-06-04 @ 02:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0