Behöver lite hjälp...

Jag har varit ruskigt tankspridd den senaste tiden. Det ledde till att jag nästan snodde en bil förra veckan bland annat. Anledningen till denna rundgång är att jag börjar mitt nya jobb som nöjesredaktör nästa vecka (jag vet att du inte är imponerad av titeln Lapproffe, men det är vad jobbet kallas). Hur som helst ska jag vara med om att starta upp helt nya nöjessidor på blaskan.

Eftesom min hjärna bara kan fokusera på en sak samtidigt har det endast fladdrat runt uppslag och inslag till dessa nöjessidor. Men det är svårt. Så jag skulle vilja ha lite hjälp av er. Vad innehåller de ultimata nöjessidorna i en dagstidning enligt er? Vad hade ni velat läsa om? Och vilka stående inslag bör finnas? Tacksam för all input.

Pokern har också blivit lite lidande på grund av detta, eftersom jag alltså inte är kapabel till att ha två tankegångar i huvudet samtidigt.

"Vilken tiltad tomte som höjer tredje handen på raken. Jag borde nog trebeta nu...men visst vore det lite kul att ha med dagens You tube-klipp i tidningen? Det kan ju alla åldrar ta del av...budupp!...autofold."

Kommentarer
Postat av: Optikern

Jag tycker att Optikern borde få ha en liten spalt med Veckans fräckaste båge.

2010-03-15 @ 15:08:45
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Visst kan du få ha en liten spalt med bågar. Det kostar 2k per kvadratcentimeter.

2010-03-15 @ 15:34:32
Postat av: dede09

optikern ska ha en egen spalt, det måste han!!

Och då menar jag inte gomspalt!

Han verkar ju kuna raggteknik hos Optikern eller på krogen, Optikerns middagstips, -Gör det enkelt och bekvämt! Hämt pizza?!

Hur klär Optikern på en vanlig Tisdag?

-tights och pumps såklart!

Det skulle vara en höjdare tänk vilken merförsäljning!! Lycka till!!

2010-03-15 @ 16:52:05
Postat av: dybban

Eller så startar vi helt enkelt en egen tidning åt optikern. Vi kan nog bygga upp en hel industri kring denna människa. Lite som med barbiedockor.

2010-03-15 @ 17:13:39
Postat av: mutti

Veckans Stureplansskvaller, så slipper vi köpa "Vänt i Häcken" eller "Svensk Gamtidning". Eller t.ex "Vem spelar var": ett urval bra blandade artisters spelplan den närmsta tiden.

2010-03-15 @ 18:44:04
Postat av: dybban

Äntligen lite vettiga förslag. Visst ska det komma bra info om uppträdande artister. Vänt i häcken får du dock fortsätta köpa.

2010-03-15 @ 19:15:06
Postat av: vigge

Varför inte ta House och Trance scenen som håller på att slå igenom i Sverige så som den gjort i USA? Vi har faktiskt 4 riktigt stora DJ's som inte får någon som helst uppmärksamhet från någon tidning faktiskt. Tror bara detta kommer växa mer å mer faktiskt...

2010-03-15 @ 20:49:07
Postat av: dybban

Kanske kan hyra in dig till att reka dj:s vigge. =)Var håller snubbarna hus?

2010-03-16 @ 00:46:46
Postat av: Anonym

Vafalls! Ska VI behöva göra jobbet åt dig??!! Då är du fel man på fel plats. Hoppas inte din chef ser detta!

2010-03-16 @ 10:01:32
Postat av: Pokerstar

Träning är alltid bra. Kanske Dybbans heta tips till snyggare bröst till sommaren...

2010-03-16 @ 11:30:38
URL: http://vegas2008.blogg.se/
Postat av: dybban

Haha, jag med min A-kupa kan ju inte med gott samvete ge några träningstips. Men bra idé. Får hyra in nån...



2010-03-16 @ 11:54:45
Postat av: Roffe

Mäh. Jag såg att du är "proffsbloggare" hos valterego också.

Du samlar på dig mer titlar på några veckor,än vad Linda Rosing hunnit med på flera år...



Dessutom har ni A-kupa båda två. Utan fusk alltså...

2010-03-17 @ 17:41:43
Postat av: dybban

Kunde inte säga nej till de där hundögonen Roffe. Men så länge jag inte får något för bloggandet så kan det väl inte räknas som proffs? Jag kallar mig därför bara bloggare.

2010-03-17 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0