Raderat skit

De flesta har varit med om det. När man vaknar på morgonen efter en blöt kväll så inser man att de där briljanta idéerna man kom på under natten kanske inte var så geniala ändå. Och vad i helsicke gjorde jag på statyn på torget?

Det kan vara samma sak med blogginlägg. De så kallade "fylleinläggen" är ett klassiskt inslag i bloggvärden. När jag vaknade i dag på morgonen var jag därför tvungen att radera ett inlägg som i nyktert tillstånd inte var så jäkla genomtänkt som jag då trodde. Fel person drabbades. De som vill kan givetvis läsa det ändå på olika sätt, jag vill bara säga att det var ett dåligt inlägg. Och den sortens skit är inget jag bör pyssla med.

Tyvärr fanns det väl saker jag gjorde under natten som jag skäms mer över. Och min pissiga nattsession på SvS är inte en av dem.

Nu ska vi fira lillens student! Så i natt håller jag mig i från datorn.

Kommentarer
Postat av: Valterego

Been there, done that. Stort av dig. Synd att vi inte ses i helgen. //E

2010-06-05 @ 12:08:56
URL: http://valterego.se
Postat av: dybban

Ja, det är faktiskt väldigt tråkigt. Hade som sagt sett fram emot de här pokerdagarna, och blev extra sugen efter ditt blogginlägg. Men det kommmer definitivt flera chanser. Ha de fint Erik!

2010-06-05 @ 14:37:38
Postat av: Roffe

Klokt val Simon.

Förlåt mina hårda ord. Jag var inte helt nykter jag heller.

Du blir nog aldrig en apa, hoppas jag.

2010-06-05 @ 19:11:42
Postat av: PokerStar

Ja du Dybban, det inlägget höll inte riktigt "Dybban-klass" direkt. Snarare "Cantona" eller Materazzi" klass. Blev lite "chockad" över att det kom ifrån dig. "Dont drink and blogg." Men vem fan har inte skrivit eller gjort något man har ångrat, både i fyllan och i nyktert tillstånd. Men samtidigt blir man ju lite glad att även en "Hertig" kan gå på toaletten och lägga av en brakare som oss vanliga dödliga. Du torkade dig efteråt iallafall, vissa gör lägger av brakare dagligen och glömmer att torka sig där bak;)



2010-06-05 @ 19:39:09
Postat av: dybban

Roffe: Det är absolut inga ord att be om förlåtelse för. Jag ska istället tacka. Skickade ett mail. Vet inte om det gick fram.



Star(h)e: Nä, det höll inte "dybban-klass". Men jag är tydligen inte mer än människa. Äter, skiter, är full och gör bort mig. Av någon anledning är man jäkligt mycket tuffare mitt i natten med lite starkt i magen. Det där med tuffhet har aldrig varit min grej...

2010-06-05 @ 20:47:55
Postat av: Roffe

Jodå, fick mailet. Svarade t.o.m. Ha ha.

2010-06-05 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0