Någon som vill leka förälder?

Lugnet börjar sakta lägga sig över mig. I går kändes det så bra att jag gav mig på en längre session cashgame, som faktiskt slutade bra plus. Tänk, jag kanske är på väg mot gammal god form? Prisske gud, här kommer skatteåterbäringen!

Såg en film igår, Soraya M, som jag fortfarande inte kan släppa med tanken. Skrev lite på superbloggen. Se den om ni känner för att bli berörda.

Annars går den mesta tiden åt till att tänka ut lämpliga drag för framtiden. En månad i Vegas med turneringsgrind känns lockande. Mycket lockande. Men jag pallar ju inte att åka själv. Är inte tillräckligt mycket ensamvarg för det. Så, någon som är sugen på att ta hand om dybban en månad och leka förälder åt en 27-åring?

Kommentarer
Postat av: rosjon

Har du slutat jobba som journalist helt? Poker på heltid?

2010-08-03 @ 17:09:27
URL: http://rosjon.blogg.se/
Postat av: dybban

Näe, har väl egentligen inte slutat. Bara mentalt. Älskar mitt jobb, men har bara jobbat halvtid senaste året. Just nu skulle jag gärna ta tjänstledigt ett tag för att ladda batterier, utforska pokern och se världen.

2010-08-03 @ 18:09:39
Postat av: Andy

Sugen som bara den.. men kan nog bli lite svårt. Du kommer äga sönder amerikanerna.:)

2010-08-03 @ 18:40:48
Postat av: Vigge

Sjuk film det där, tipsar om en annan film som för mig som lämna större avtryck och som jag två månader senare fortfarande inte kan släppa, Human trafficking. Bäst film jag sett, angående vara barnvakt vore la inte vara något problem? Beror ju på hur mycket du betalar :)

2010-08-03 @ 19:39:44
Postat av: dybban

Haha, jag bjuder på boende och en och annan middag. =) Deal? Ska kolla in den där filmen...

2010-08-03 @ 21:55:44
Postat av: rosjon

I november brukar Venezian köra sin deepstack extravaganza IV, två veckor då kanske jag kan hänga på;-)

2010-08-07 @ 20:08:47
URL: http://rosjon.blogg.se/
Postat av: dybban

Då skriver jag ner dig på listan rosjon. =)

2010-08-09 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0