Mot Göteborg och Grill del mundo

I dag bär det av till Göteborg för att fira Valborg och första maj i goda vänners lag. Ikväll har vi bokat bord på stans bästa restaurang enligt mitt tycke, Grill del mundo, som ligger i källaren på Storan. Deras kolgrillade abborre är något av det finaste jag ätit. Men ikväll blir det nog ett grillspett med massa feta korvar på. De serverar dessutom "riktig" Tequila, sån som man inte snapsar utan dricker med vördnad, och har minst 50 olika sorter. Dessutom har grabbarna grus som driver stället fixat världens coolaste inredning. Det var längesen jag såg fram mot en måltid så mycket.


Alla rummen är inredda i olika stilar med Alice i underlandet-tema.


Ska man någon gång dricka Tequila, ska man göra det här.


Bröderna som driver stället. De vet vad de pysslar med.

Om jag får tid över ska jag gå ner till Cosmopol och heja lite på pokerpolarna Andy och Måns som är klara för dag 2 i Main Event. Jag är int' bitter.

För er som är intresserade har jag fått upp en ny krönika på Svenska Spel. Den borde kanske ha fått en korrekturläsning, men det är mest en massa fula ord i den så de orkade väl inte...

Kommentarer
Postat av: Optikern

Stackars Dybban som blir retad i chatten!

Idag är det jag som dammar av min gamla "Rör inte min kompis"-pin som jag ska bära hela dagen för din skull.



http://www.rorinteminkompis.se/img/nylogga.jpg

2010-04-30 @ 08:12:29
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Tack,du är en riktig vän du.

2010-04-30 @ 08:19:00
Postat av: Måns

Åkte med typ tjugo min kvar...just då var jag inte bitter eftersom jag nu är hemma o kan spela här ikväll :)



Å andra sidan...nä, ja´ ä´ int' bitter

2010-04-30 @ 13:59:00
Postat av: dybban

Ah, va segt. Vad åkte du på? Hörde att Andy i alla fall låg rätt ok med 75k inför idag...

2010-04-30 @ 14:28:09
Postat av: Måns

Åkte med A9 mot QQ men då hade jag så lite kvar, cirka 10k, att jag bara ville antingen dubbla eller åka ut.



Blev iaf trea här hemma men hade behövt komma tvåa för att nästan vara jämnt upp i helgen.

2010-05-01 @ 09:47:08
Postat av: Pokerstar

Säger som Optikern. "Stackars D som blir retad i Chatten". Enligt vissa sa retar jag oxa vissa i chatten...eller var det i stjärten...eller hur var det nu igen...

2010-05-01 @ 18:54:03
Postat av: RFonny

Har inte dom stängt?

2010-05-02 @ 02:15:05
Postat av: dybban

Näe, inte vad vi märkte...=)

2010-05-02 @ 16:50:54
Postat av: Kiki

Tack för alla komplimanger.

Stänger 29:e Maj, Blir nog en trevlig "liten" fest.

KOM!!!

2010-05-07 @ 15:16:08
Postat av: dybban

Nej, är det sant!? Så tråkigt. Är det bara att dyka upp som gubben i lådan på festen?

2010-05-08 @ 14:35:13
Postat av: Kiki

Del Mundo betyder världen, med andra ord alla är välkomna och kommer alltid att vara så länge Kiki och Miki driver krog.

Du är alltså varmt välkommen.

2010-05-11 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0