Zombie

Jag går  fortfarande runt i något slags sovande vaket tillstånd. I dag orkade jag varken byta, kläder eller duscha innan jag gick till jobbet. Inte ens en raggardusch mäktades med. Gick inte ens och fikade, trots att Lotta bjöd på wienerbröd, för att jag luktade gammal instängd finsk bastu. Sliten är rätt ord. När jag inte ens är speciellt sugen på nätpoker är det illa, riktigt illa.

Eftersom jag antagit den sjuka utmaningen att vinna Svenska Spels Sverigeranking var jag ändå tvungen att spela den framför tv:n med frugan i går. När man har 37 timmars sömn att ta igen så går det givetvis bra för en gångs skull. Slutade på en tredjeplats och fick 7k för besväret. Sjukt dåligt att inte vinna det finalbordet dock. Nu är jag i allafall på allvar med i jakten på trofén. Gick upp på sammanlagd femte plats i rankingen och har absolut toppkänning.

I kväll skulle jag verkligen vilja lägga mig tidigt, men Champions League-Finalen går ju knappast att missa. Jag lägger nog en peng på United som slutlig vinnare, även om hjärtat slår för katalanerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0