En inramad tåpaj

I dag svävar jag på moln. Det känns som något jag inte känt på länge. Och jag vill aldrig att pirret i magen, eller stoltheten i bröstet ska försvinna. I dag är jag en vinnare igen. Öis krossade Hammarby med 1-0 på bortaplan i går och tog sin första vinst för säsongen. Allbäcks tåpaj i 3:e minuten var den vackraste tåpaj som jag någonsin sett. Om tåfjuttar kunde vara konst så skulle jag vilja köpa den, rama in den och sätta upp den ovanför sängen. Inte ens frugan hade kunnat motstå denna tåpajs oemotståndliga skönhet. 

Och aldrig förr har ett mål av AIK värmt lika mycket som deras kvittering mot Gais i går. Bara 8 poäng upp till Djurgården nu. Med en Allbäck och några tåpajar känns ingenting omöjligt. 

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0