En igelkott i sängen

Jag brukar sällan komma ihåg mina drömmar nu förtiden, men idag fick jag en liten ofrivillig inblick i vad jag brukar ligga och fantisera om i sömnen. Enligt frugans utsago vaknade jag runt 05.00 i natt och utbrast:
- Det är en igelkott i sängen! Det är en igelkott i sängen!
Frugan som själv var nyvaken fattade inte galoppen och blev nästan lite rädd av nyheten. Då vände jag mig mot henne och och sa.
- Och det är du som är igelkotten.
Sen skrattade jag för mig själv och somnade om.

Jag har inga som helst minnen av det inträffade. Men finns det någon drömtydare där ute någonstans så får han/hon gärna höra av sig för jag börjar blir riktigt orolig över min mentala hälsa. De få drömmar jag tidigare kommit ihåg har handlat om stora potter som jag vunnit eller förlorat i poker, så var den här förbaskade igelkotten kom ifrån har jag ingen aning om. Och om frugan är en igelkott, vad är jag då?


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha, dagens skratt!

2009-07-04 @ 18:06:34
URL: http://jennieskriver.webblogg.se/
Postat av: Optikern

Har hon rakat benen på sistone?

2009-07-04 @ 19:53:04
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: hanna

HAHAHA!!! otroligt kul!

2009-07-05 @ 09:29:04
Postat av: dybban

Hon är finska och har av naturen lena ben. Sticks inte alls. Därför är det konstigt att hon blev just igelkott.

2009-07-05 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0