Wiii

I går fick jag ett Nintendo Wii av min familj i födelsedagspresent. Eftersom jag inte har ägt ett tv-spel sen mitt Nintendo 8-bitars (låt det vila i frid) så ska det bli trevligt att få leka av sig igen. Planen är att köpa in ett par rattar (utan silikon) till mario cart. Det finns inget annat spel som jag älskar att vinna mer i. Förutom Risk, ordleken, monopol och poker då...

Jag hoppas inte att detta nu tar intresset från pokerborden. Anledningen till att jag kunnat spela så mycket som jag gjort är ju bland annat för att jag varken spelar några dataspel eller ser speciellt mycket på tv. Det positiva är att jag inte kan förlora något på att spela Wii, utom möjligtvis min heder. I för sig har gubbarna på korpenpingisen redan hoppat, spottat, satt eld och pissat på den så mycket de senaste veckorna att den inte är något att riskera...

Kommentarer
Postat av: Optiker

Jag kommer i helgen... Vi ses ju så sällan!

2008-11-24 @ 13:17:31
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dybban

Hehe. Ja, det var alldeles för länge sen sist. Kommer du så ska du få känna på ett par rediga rattar i helgen.

2008-11-24 @ 13:24:15
URL: http://dybban.blogg.se/
Postat av: hanna

HAHAHA jag skulle vilja se minnas min när ni går i gång på rattarna och börjar skrika :)

2008-11-24 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0