Förnedrad av ölmage

I går fick ”Lindells” ännu en gång stryk i fem raka matcher i korpenpinigsen. Motståndet ”Vetebröderna” bestod av två 60-åriga män, som förmodligen hade sina bästa underskruvar bakom sig. Det hade nu ingen betydelse då jag och lillbrorsan inte riktigt når upp till optimal nivå för tillfället. Lillen drog väl i sig någon chokladkaka för mycket på morgonen och jag själv blev kraftigt underminerad då farsans strumpor inte gav samma fäste i skorna som jag är van vid.

Trots att jag denna gång hade legitima skäl att förlora (kassa strumpor) så tär det på psyket när gamla halvblinda. ölmagade stofiler går och förnedrar en. Jag måste nog bjuda in till en egen turnering där jag kan vara säker på vinst. Farsan och optikern borde bli lagom för att få upp självförtroendet till det normala igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0