Snubben som döda alla

Några gånger per år får jag äran att åka till Svenska Spels huvudkontor i Visby. Kanske för att presentera en ny idé vad gäller poker-tv. Det går till ungefär så här. 
 
 
Den här gången blev presentationen godkänd. Det resulterade i en säsong av Pokerhuset. Under en vecka bodde vi med pokerikornerna Robin Ylitalo, Oscar Kroon, Jonatan Hellman och Emil Ohlsson i en liten stuga utanför Sexdrega. Det var göttegött, som Smekten skulle sagt.  
 
Kidsen lärde mig en massa nya uttryck. Som "flat" "hör, älskar inte" och "janne".  
 
Hellman floppade 476 set. Emil fraterniserade med ortsbefolkningen på ICA i Sexdrega, som vore han Zlatan själv. Kroon visade upp helt nya sidor på en lina. Och Ylitalo släppte bomben om sin knivfobi. Och det blev givetvis en jädra massa poker då de fyra herrarna skulle tävla om vem som kunde vinna mest stålars. 
 
Nu är alla sex avsnitten släppta. Så här blev det! 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är oerhört tacksam för att just dessa fyra herra ville vara med och bjuda på sig själva. De ger mig hopp om pokerns framtid. 
 
Vilka svenska pokerspelare skulle ni vilja se i en eventuell säsong 2? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det en säsong två eller? Ta in mer cashgame spelare. Alldels för lite fokus på cashgame spelare enligt litt tycke

2016-09-12 @ 16:37:45
Postat av: Anonym

Enligt mitt tycke*

2016-09-12 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0