Det bästa finalbordet genom tiderna

"Inget prickigt! Inget randigt! Och för bövelen, se till att raka dig!"
 
Jag sitter baklänges på ett snabbtåg till Stockholm. Solen bländar och jag mår lätt illa av resan. Jag hoppas det går över innan kvällen. Då ska jag och Robin Ylitalo streama finalbordet i Poker-SM på Twitch. I år har Svenska Spel dragit på lite med budgeten och hyrt oss en riktig studio på Inferno Online. Med tekniker och hela faderuttan! 
 
De insåg väl efter förra årets sändning att jag inte ska bli betrodd med något som helst tekniskt ansvar. "Han borde inte ens få tillgång till lampknapparna den!" 
 
Årets finalbord är det mest meriterade genom tiderna. Giganten"C.Darwin" leder och har maskinen Anton Wigg efter sig på andra plats. Så jag hoppas på riktigt trevligt spel i jakten på nära en miljon kronor och SM-titeln. Yli har ju "rätt" bra koll på de gubbarna så jag ska kräma ur honom ett par djuplodade analyser som kommer få nackhåret att resa sig. 
 
Kliar mig lite på hakan. Den känns kal och tom. Sorglig som ett kalhygge. Det fanns inte plats för två hårklädda ansikten i kvällens sändning. Och då gick tydligen Yliatlos friserade Erik XIV-skrud före mitt lodis-skägg. 
 
Lördagen den 3 decmeber. Stockholm är klätt i vitt. Jag har den varma jackan. Snart dags att kliva av. 
 
Vi ses på Twitch ikväll klockan 20.00. Jag är mannen med rosen i ljusblå skjorta...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
vi tänkte åka till Vegas i höst, familjen består av 5 personer varav 4 är över 20 och en är 12 år. Kan du rekommendera ngt bra hotell?
ha de gott
Johan

2016-12-08 @ 15:48:55
Postat av: dybban

Hejsan Johan!

Det beror lite på prisbild. Flamingo är ett billigt alternativ men med grymt läge mitt på strippen. Jämfört med svensk standard är det ändå bra rum. Klassiskt hotell!

Mirage lite mer mellanläge i prisklass. Med härligt poolområde och bra läge mitt emot Venetian.

Sen har ni Venetian/Palazzo som har endast sviter, hög klass på rummen och lyxigt poolområde. Men det är dyrt.

Ja, det var några alternativ som jag själv har bott på. Har du fler frågor så återkom. :)

Och trevlig resa!

2016-12-14 @ 23:51:33
Postat av: Eric

Tjenare Dybban,

Spelar cashgames 0,5/1, 1/2 samt 2/4 på Svs shorthanded 5 eller 6 manna. Skulle vilja komplettera med ett par sidor till med bra värde på dessa nivåer. Spelar mest helg kvällar och vardagskvällar 21-23 svensk tid.

Har du några bra tips där?

Tack på förhand.

Mvh

Eric

2017-01-05 @ 22:39:35
Postat av: dybban

Tjena Eric,

Sorry, har ingen superhjälp att ge dig då mitt cashgamespelande på nätet endast spelas på svs för närvarande. Online har jag mitt huvudfokus på MTT:s.

Hoppas du hittar några fina vattenhål ändå.

mvh dybban

2017-02-01 @ 02:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0