Stora i muskler i avsnitt 2 av Bootcampen

Två meter upp i luften på en trästock. Framför en 100-kilos Hercules med en fucking kudde i näven. Han försöker slå ner mig. Det är faktiskt inte ok och jag kräver kompensation från produktionen, åtminstone lite vanligt mänskligt medlidande, då jag typ bröt axeln i fallet. 
 
När jag var som mest pokerfet för ungefär ett år sedan så hörde jag av mig till Richard. Två månader senare hade jag gått ner 14 kilo. 
 
Som pokerspelare så går det inte att inte bry sig om hur man lever längre. Vi jobbar ändå med både psykiska och fysiska ansträningnar. En del vill nog hävda att "det funkar ändå". Och det gör det kanske. Men det kan alltid funka bättre. 
 
Efter att jag anlitade Richard så genomlevde jag mitt bästa pokerår i karriären. En slump? Kanske. Men det kan också ha att göra med att jag orkade vara mer fokuserad och uthållig. 
 
I det andra avsnittet av Bootcampen så tog jag med mig Richard för att köra skiten ur deltagarna. Det var rätt kul att se. 
 
Axeln gör fortfarande ont. Så nu slipper jag träna på ett tag. Alltid nåt. 
 
https://www.youtube.com/watch?v=SVfgOKIqBPo
 
Har du missat avsnitt 1 så finns det här: https://www.youtube.com/watch?v=Z0bol6WkN20
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0