Att göra något på riktigt

Det var riktgt kul att kommentera finalbordet med Ramzi, även om tekniken strulade första timmen. Vår producent svettades som om han satt i en finsk risbastu när nätet lade ner. Men på något sätt fixade han ny location och så löste det sig. Sen fick vi sitta själva en stund för producenten behövde duscha...
 
Teknik har som sagt aldrig varit min grej...
 
Nu är i alla fall Poker-SM över. Och Tobias "Garpen" Garp vann över en mille. Jädra kul när folk som både är bra på poker och på att vara människor vinner. För den som vill kära känna honom lite bättre så har jag gjort en färsk intervju med "Garpen" som ni kan hitta HÄR
 
Om vad en svensk mästare drömmer om. 
 
I en tid då det är mest snack och lite hockey är det otroligt värmande att träffa människor som faktiskt gör något med handling. Som pokerspelare är det så lätt att skänka en lax någonstans och sedan är det klart. Men värdet på att lägga ner tid och hjärta på en god sak går inte att beräkna i pengar. Det är så mycket mer. 
 
I övrigt går jag en rolig pokermånad till mötes. I helgen spelas ranking-finalen på CC där jag snubblade mig in på den sista platsen, som nummer 18. Jag kommer starta med minst marker, men hoppas givetivs kunna göra om bedriften från 2013 när jag vann. 
 
Efter det så väntar Christmas Poker Week. Norrländskan åker hem till Norrland under jul så jag har fått som julklapp att få lira hela CPW. Lite whisky på den julklappen och jag har fått allt jag kan önska mig det här året. 
 
Hoppas vi ses där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0