Nordic Masters till ända...

Under matpausen dag 2 hade jag precis halkat ner i antalet big blinds och låg smårisigt till. Vid matbordet frågade jag Emil Ohlsson, som också var halvshort, om vi inte skulle byta "en tia"? 
 
Han svarade med ett grin som hade platsat på en Goblin i sagan om ringen. Så skrattade Emil samtidigt som han definitivt sågade mitt förslag med ett skånskt "Näeee!". 
 
Jag hoppas att han vrider sig i svettiga lakan om nätterna över den missen. Tänker på allt onödigt han hade kunnat forsätta köpa för den den där tian. Det hade till exempel räckt till minst tre fulla tankar på hans miljöbov till bil...
 
Men nä. Jag ska inte vara sådan. Helgen med Nordic Masters var helt fantatstik och det är alltid en ära att få träffa dessa pokerspelare, för att inte säga rapportörer. Det finns få saker som jag tycker är roligare. Särskilt när pokern går bra. 
 
Jag har nu skrivit en sammanfattning om dag 3 och finalbordet, samt ett tegelhus i Filipstad. Ni hittar den HÄR. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0