"Pokermästarna" med Martin Jacobson

Så var det sista avsnittet av Pokermästarna ute. Del åtta. 
 
Här får ni en liten inblick i Martin Jacobsons väg mot finalbordet i WSOP Main Event. Och intervjuer med honom under och efter eventet. 
 
Det har varit en fantastisk resa att följa. Tänk att vi har en svenk i November Nine. Det är magi. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=LER_YFrPPKI
 
Just nu är klockan sex på morgonen här i Las Vegas. Jag är helt tom i skallen. Imorgon åker vi hem. Om några dagar ska jag formulera några ord om allt jag varit med om här. Och den svenska pokerhistoria jag fått bevittna på nära håll. Nu känns det som om alla känslor gjort mig trött. Kanske är det en kombination med att arbetet med Pokermästarna är över. Plötsligt ger man sig rätten att slappna av. Då brukar trötteheten slå ner som en säck potatis i huvudet. 
 
Jag känner en väldig tacksamt över att ha fått jobba med härliga personligheter som Dregen, Jimmy, Diana och Mattias. TACK för allt! Och tack till Danjo och Johan som varit mina två klippor under arbetet med Pokermästarna. Utan er hade det inte blivit någonting av det här. 
 
Tack alla som kollat på våra program och kommit med glada tillrop. Ni är de viktigaste av allihop.
 
Nu säger jag god natt. Så hörs vi om några dagar. När jag vaknat från den här jetlaggen som jag tror kommer bli rekordartad. 
 
Fram tills dess. Ta hand om er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0