Ser fram mot trevlig september

Optikern klagar på dålig uppdatering här. Jag håller med. Men glasögonormen ska hålla käften för han har precis lagt Sveriges bästa glasögonblogg på is. Tänker inte ens länka till den nu, i ren protest.

Jag får skylla på att jag skriver på den där jädrans Aftonbladetbloggen också. Läser ni den? Är den nåt att ha? Det är lite jobbigt att ha två bloggar, och välja vad som passar var. Jag skulle i min lathet kunna ha samma inlägg på båda bloggarna. Men det känns så himla tråkigt.

I veckan blev det klart att jag ska åka till Pokerakademien i Göteborg den 18 september. Sen min vinst i Sverigerankingen 2009 är jag förärad både det ena och det andra. Känner mig nästan viktig. Glimne och Storåkers ska hålla seminarier, sen blir det finmiddag, prisutdelningar och pokerturnering på det. Ska bli görsköj!

Vidare har Andy gjort en storstilad insats när han bokat både flyg och hotell åt oss ner till Barcelona för spel i EMOP den 23-26 september. Det känns tryggt att ha en stadig klippa med sig ner. Han har dessutom lovat att jag ska få inköp och resa betald om han vinner över 100k. Jag har i för sig lovat det samma, men han är nog lite bättre än jag så det känns som en stabil deal för undertecknad. Genom att underminera sig själv och minska förväntningarna har man alltid större chans att lyckas, har ni tänkt på det? Så är det i alla fall för mig...

Och veckans spel då? Jorå, vann en 25 euro rebuy för 2,5 k euro. Annars har det varit rätt lugnt. Bara spelat någon enstaka kväll och har i stället varit lite vuxen och gått och lagt mig i mänsklig tid på grund av jobb. Av någon anledning har det inte blivit en enda hand cashgame, vilket det ska bli ändring på nu. Fredagkvällar är som gjorda för att slaska på Svenska Spel. Så se upp nu fisk. Dybban är på ingång!

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: optikko

Det on kaikkein turhauttavaa minulle vain pokeria blogi. Blogini on tietysti surullinen luku ja suorittanut yhden. Mutta kun nyt on kunnia Ruotsin tunnetuimmista pokerblooggare niin edes halua vaikuttaa.

En tiedä ketään, joka kirjoittaa niin hyvin kuin sinä. Tiedätkö mitä sanotaan, ei ole mitään erityistä ja hauska sanoa, niin ehkä myös hiljaa.



linkki on vielä siellä!

2010-09-04 @ 01:02:36
Postat av: dybban

Har Optikern nallat på flaskan igen? Varför kan inte jag också snacka finska efter ett par whisky?

2010-09-04 @ 01:20:23
Postat av: Minna

Knäppisar. Men jag håller med, har man inget vettigt att skriva om är det bättre att hålla tyst.

2010-09-04 @ 08:10:00
Postat av: Hogge

"En tiedä ketään, joka kirjoittaa niin hyvin kuin sinä."



+1



Trevlig helg du med

2010-09-04 @ 08:36:09
Postat av: dybban

Alltså, nu får ni ge er! Jag fattar ju ingenting.



2010-09-04 @ 09:59:15
Postat av: Anonym

Nu får Herrn Lindell ge sig med sina obefintliga datakunskaper. Det är faktiskt 2010, inte 1990!!

http://tinyurl.com/34ea3g4

2010-09-04 @ 14:11:59
Postat av: PokerStar

Moi moi Mukulat

2010-09-04 @ 15:35:59
Postat av: Rolffi

Kuka piti saunassa meteliä, kuka, mitä, häh? /Sleepy sleepers.

2010-09-04 @ 17:38:32
Postat av: Andy

Får tacka för förtroendet men då måste kylan vända:(

Uppehåll är det bästa va??

2010-09-05 @ 17:18:14
Postat av: dybban

Anonym: Tack!! Vissa inlägg här förstod jag nästan nu, andra blev bara ännu konstigare...



Andy: Ja, ta en paus nu. Lägg allt krut på Barca!

2010-09-06 @ 02:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0