Midsommar och finalbord

Det blev ingen vanlig midsommar i år. Jag ska inte sticka under stol med att jag saknade frugan, sill och sötpotatis. Men att spela poker hela dagen är väl helt ok det också. Vi hade egentligen tänkt gå ut, men jag och Mattias gick båda långt i en deepstack på Caesar Palace så vi blev kvar där till långt in på natten. Tyvärr bubblade Mattias finalbordet som 11 av 113 spelare när hans AK inte fick stå mot AJ. Det var längesen jag såg en så slagen krigare lunka ut från Caesars pokerrum. Tråkigt.

Jag åkte också på en riktig nit med tio kvar då jag förlorade en monsterpott med AQ mot A10 all in preflopp i en blindsfight. Så nu är jag riktigt short med bara åtta big blinds kvar. Men ett chip och en stol. Lite dybbantur så ska jag nog komma tillbaka till en fin slant.

För övrigt har Mattias beställt biljetter åt oss till en Elvisshow på Söndag. Någon sa att man måste göra något annat än att spela poker när man är här också. Och den där showen ska tydligen vara något extra, så det ska bli kul.

Ursäkta mina torftiga bloggar, men jag är helt blockad i huvudet så här på morgonkvisten. Den som vill läsa mer utförliga grejer kan som vanligt gå in på Mattias blogg.



Kommentarer
Postat av: Rosjon

Ska nog på samma show ikväll tidiga föreställningen. Skeptisk, men hoppas det blir bra. Inga finalbord själv än, men håller tummarna för dig. Om det är idag söndag kanske jag kommer förbi finalbordet, ska hämta min iPad iaf

2010-06-27 @ 20:38:17
URL: http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0