Dybban lever farligt...

Igårkväll tog jag fram en redbull ur kylen. Frugan tror det är farligare än knark.
- Jag vill inte att du dricker sånt där.

Trots att jag är hyfsat mycket toffelhjäte så trotsar jag faktiskt regeringen ibland. Eftersom jag varken röker eller snusar så anser jag mig värd att få dricka vad jag vill. Slurp.
- Men det kan ju vara farligt, fortsatte hon att ryta ihopkrupen likt en lejonhona i soffan.

Men ibland gillar jag att leva "farligt". Problemet är bara att man inte kan sova efteråt. Vid midnatt kändes det som om någon spärrade upp mina ögonlock med tandpetare. Jag var klarvaken. Så vad ska man göra när man är själv om natten? Spela poker så klart. Framåt 05.00 var jag fortfarande lika pigg, men 15 k rikare efter en andraplats på en 25euro rebuy. Jag slår vad om att det var min badboy-attityd som fick pokergudarna att låta min femoutare sitta som en fläskläpp på rivern precis innan finalbordet.

Ibland lönar det sig att leva farligt. Men redbullen är fortfarande sockerfri. Man ska inte tänja gränserna för hårt.

Kommentarer
Postat av: dede09

Fan va du klonkar hela tiden asså!

Jobbar du fortfarande halvtid o i såfall WHYYYYY!

koncentrera dig på liret helt o hållet!

2009-12-09 @ 13:48:25
Postat av: Optikern

Haha är det en av de fyra som vi aldrig behövde dricka under SM :)

2009-12-09 @ 15:43:40
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dylan

Redbull är ju inte den enda farliga drickan du har:)

Så glöm inte bort att ta ett glas med vaniljsmak ibland också.

Poker och aktiegudarna ler!

2009-12-09 @ 15:49:43
Postat av: dybban

Dede: Jag jobbar fortfarande halvtid. Och kommer nog fortsätta med det. Dels för att jag har ett rätt roligt jobb. Men framför allt för att jag skulle bli helt odräglig om jag inte behövde göra ett vettigt handtag på hela veckan.



Optikern: Japp, har börjat talla på vårt SM-förråd.



Dylan: Den där proteindrickan dricker jag bara när jag måste Dylan. Den smakar fortfarande avlopp, med vanilj.=)

2009-12-09 @ 16:08:06
Postat av: Minna

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1187484.ab

2009-12-09 @ 16:38:50
Postat av: Optikern

Taurin finns mig veterligen normalt sett i oxpiss.

2009-12-09 @ 18:34:20
URL: http://optikern.blogg.se/
Postat av: dede09

Men du Dybban... Visst du trivs ju med ditt vanliga jobb och det märks för du skriver kanon bra!

Men det är inte fel o va odräglig tänk såhär:

Du har just spelat en 19h session och du är helt slut och frugan kommer hem o undrar varför du inte städat efter Optikern? Du ler och dra upp några 500kr sedlar, kastar dem mot frugan och säger fixa städhjälp mohahohahahha! det vore väl nåt?

2009-12-10 @ 08:42:46
Postat av: dybban

Hehe. Jag gillar den frasen "varför du inte städat efter Optikern?"



Visst vill väl alla leva som en engelsk lord, men jag skulle nog sakta deka sönder från insidan. Just nu har vi ju faktiskt städhjälp också. Fick 18 timmar i födelsedagspresent. Den bästa present ever.

2009-12-10 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0