Sist - men inte tråkigast

Det har en ny erfarenhet. Jag vet att jag hade kunnat göra en hel del bättre. Men man lär sig alltid något på vägen. Framför allt har jag haft det väldigt roligt - och jag hoppas att någon har haft lite kul, med eller åt mig, på resans gång.

Det mesta har dock ett slut. Här kommer sista avsnittet av "Dybban flyttar in" för den här gången. Sist - men inte tråkigast.

Mats Iremark ska ju som bekant flytta till Tallinn om han inte vinner rankingen på CC i år. Jag träffar mannen som, just nu, har störst chans att se till att det faktiskt bli sanning. Stefan Odelberg har haft en sanslöst flyt turneringarna i år och är just nu i nästintill delad ledning med Iremats.

Dessutom är han en person som gör alla pokersessioner en aning mer färgstarka...



Kommentarer
Postat av: Roffe

Berättade Odelberg något om 5050poker när kameran och bandspelaren var släckta?

Ordet "dryg" betyder väl "räcker länge".



Hur länge räcker Odelberg?

2012-06-17 @ 19:22:23
Postat av: dybban

Nä, inget sånt snack Roffe. Känner bara Stefan från pokerbordet. De dryyga historierna får du berätta för mig nån gång!

2012-06-18 @ 17:43:59
Postat av: erichugo

Detta avsnitt hade jag fan velat ha i 40 min ist för nedklippt till 15. Hoppas på fler "flyttar in" i framtiden! Gör Vegas nu lirarn!

2012-06-20 @ 01:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0