Flyttar in och grindar tv

Jag fortsätter min resa runt Sverige för att hälsa pokerspelare. I februari blev det en tripp till Lund och den färska WPT-vinnaren Emil Ohlsson. 
 
Han har löpsedlar om sig själv på väggarna och köpte en gång i tiden en bil av Marcus Allbäck. Bara det. 
 
 
Planen är att fortsätta flytta in hos folk under hela året. Så alla ni som har tips på intressanta flytta in-personer är hjärtligt välkomna att dela med er av dem. Kanske kan vi då få tag i någon som vi inte hade tänkt på i vanliga fall. Maila mig på fejjan eller [email protected].
 
Annars gnuggar jag på med mitt arma pokerspel. I veckan gav jag mig på ett inspirerande uppdrag. Att på en kväll grinda ihop en ny tv. I veckans pokerkrönika kan ni läsa hur det gick... 

Kommentarer
Postat av: Carl-Henrik

Alltid lika roligt att se ett nytt avsnitt! Bra jobb!

Ser fram emot ett besök hos Ken ;)

2013-03-08 @ 17:25:43
Postat av: Marcus

Flytta in hos de där vegasgubbarna med hatt.
De var väl ett par?

2013-03-08 @ 18:42:33
Postat av: Juice kungen -

Tracy lords hade jag velat att du flyttade in till och körde lite stötpoker...

2013-03-09 @ 09:02:52
Postat av: dybban

Carl-Henrik: Tack så mycket. Ja, vi får väl se om Ken bjuder ner mig till Spanien någon dag. ;)

Marcus: Haha, vegasgubbarna med hatt som är ett par? Vad har jag missat?!

Juice: Stötpoker. Ett så vackert spel. Vem är Tracy lords ?

2013-03-10 @ 15:22:52
Postat av: Hubba

Vem är Svs bäste spelare all time? (Allstå vem har vunnit mest pengar sen siten öppnade?)

2013-03-12 @ 16:41:30
Postat av: dybban

Intressant fråga. Jag har ingen aning. Det finns så klart ett gäng stora namn som har passerat revy genom åren.

Tyvärr får ju SvS inte gå ut med såna uppgifter vad jag vet så det blir svårt att ta reda på Även om jag själv blev väldigt nyfiken nu. ;)

Har du några tips?

2013-03-12 @ 19:59:25
Postat av: Hubba

Får dom inte ens säga vilket nick det är? Ett annat alternativ är att någon på Svs kontaktar personen ifråga och undrar om denne tycker det är ok med publicitet el typ att "Dybban flyttar in"

Jag har en väldigt tydlig uppfattning vilket nick det är...

2013-03-13 @ 00:03:21
Postat av: dybban

Får man fråga vem? :)

2013-03-13 @ 02:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0