Hejar på avstånd!

Han frågade mig om jag inte skulle med till Marbella och spela GSOP. Jag var sugen. Riktigt sugen. Så nära som dagen innan var jag nära att packa väskan. 
 
Men jag blev kvar. 
 
Och tur var väl det. För om jag nu hade åkt hade ju saker och ting inte alls blivit som de blev. Då kanske Andy inte hade gått in på finalbordet i dag som megachiplead! 
 
Nästan 2,3 miljoner har han. Lika mycket som tvåan och trean tillsammans. 
 
Enligt uppgifter har minst hälften av de markerna vunnits med hjälp av J2o, Andy "J-low" Johanssons favorithand. 
 
€75k i förstapris. Inget annat räknas idag. GO GO GO!
 
Även om jag inte åkte med hade jag ju inte tackat nej till de där 10 procenten vi brukar byta...
 
Andy på resa med mig och Mattias i Barcelona. Legendarisk resa av flera anledningar. 

Kommentarer
Postat av: Roffe

Jag hejar på Andy också, trots att han hatar mig.
Hoppas han klonkar rejält.

2013-04-20 @ 16:58:16
Postat av: dybban

Bra Roffe. =)

Tyvärr blev det "bara" en sjunde plats efter att Andy haft oturen att på brädan Q7x träffa set med sin 77 mot motståndarens QQ.

Drygt €12k fick han för det...

2013-04-21 @ 01:32:40
Postat av: Roffe

Inget att göra åt den handen. Han fick ju en bra slant i varje fall.

2013-04-21 @ 17:03:50
Postat av: Andy

Tack ska ni ha Dybban och Roffe.
Tung avslutning av turren..

2013-04-21 @ 17:07:06
Postat av: Roffe

Jag förstår det Andy, men oturens makter kan man inte göra något åt. Helt missnöjd ska du inte vara. Om du hade klantat dig hade det varit en annan sak. Nu spelade du som de flesta hade gjort och torskade mot en gubbe med bättre kort.
Grattis till pengen ändå.

2013-04-21 @ 19:20:41
Postat av: dilba

Stort Grattis Andy! Mycket väl spelat :)

dilba

2013-04-22 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0