Bomben!

Det sägs att man måste lida för konsten. Snart ska jag dra mitt strå till stacken på den fronten. 
 
"Dybban flyttar in" ska visas en gång i månaden är det tänkt. Jag har tidigare frågat er läsare om tips på intressanta personligheter som jag kan flytta in hos. Ni kom med en hel del intressanta namn. 
 
Den senaste månaden har jag dock blivit totalt mail-bombad med tips. I alla mail har det stått samma namn. Ken Lennáard. 
 
Trots att han tror att jag inte tror att "min skit stinker" (vilket så klart är fel då jag är smärtsamt medveten om att jag är långt i från en perfekt människa och aldrig hävdat motsatsen) och verkar allmänt trött på mig så har jag jobbat hårt för att tillfredställa massans krav. 
 
Jag vet inte vad som var svårast att övertala: Ken eller Svenska Spel? Men efter en fin deal för alla parter står det nu klart. 
 
Jag flyttar in hos Ken Lennaárd i Spanien nästan vecka. Det kommer bli poker-tv som aldrig tidigare varit i närheten av att se dagens ljus. Det kommer bli unikt. 
 
För konsten.
 
För det rekordhöga arvodet har Ken lovat att svepa en flaska vin på ny rekord-tid. Och berätta sanningar som kommer att chocka Poker-Sverige. 
 
Jag försökte även få med mig Andreas Bergman ner till Spanien så "Bergman Challenge" kunde bli av. Men där drog Ken gränsen. 
 
Kanske en annan gång.  

Kommentarer
Postat av: LappRoffe

Och just här och nu börjar skiten att stinka på riktigt.
Du ger alltså en mediakåt bedragare exakt det han själv vill?

Jag hoppas, vid Gud, att du kör ett aprilskämt.
Jag tar det som ett sådant tills vidare...

2013-04-01 @ 13:30:57
Postat av: Optikern

Det vore ju grym underhållning!

2013-04-01 @ 18:34:38
Postat av: Rickard

Klassiskt 1:a april-skämt ska serveras innan kl 12 så detta hoppas vi är sant då. Perfekt för SvS att få lägga lite extrapengar på att skicka dig till Spanien också.

2013-04-01 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

Svårast måste ändå varit att få Svenska spel att betala Ken svart.
Får du äran att leverera sedelbunten?

2013-04-01 @ 20:17:58
Postat av: Konny med C

1:a April måste vara årets bästa dag för Ken, då det är helt okej att fara med osanningar utan några vidare konsekvenser.

2013-04-01 @ 20:35:50
Postat av: dybban

Lappen: Jo, nog var det ett aprilskämt alltid. Jag hoppas inte att det tog för hårt på hjärtat?

Optikern: Det beror på vad man räknar till underhållning...

Rickard: Jag går sällan upp innan klockan 12. Ska jag aldrig få dra några aprilskämt då?! Jädra orättvist.

Anonym: Ja, jag vet inte hur Ken tar betalt. Tror han frågar som snabbköpskassörskan för 25 år sedan:
- Check eller kontant?

Konny: 1 april är en fin dag för de flesta. Jag har upplevt många goa skämt i mina dagar.

2013-04-02 @ 04:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0