Är du bra på att rita bacon?

Så börjar det närma sig verklighet. Den som läste mitt gamla inlägg om Superweekend och bacon vet vad jag menar. Mr Bacon ska tatuera sig.
 
Jag tänkte därför ta tillfället i akt att utlysa en tävling. Priset:odödlighet.
 
Uppgift: Vi behöver alltså en skiss på ett bacon med pokertema. Baconet ska vara i fokus. Ni får välja själva om det ska vara i färg eller inte. Bara det är en schysst tatuering.
 
De som känner sig manade och är säkra på handen kan maila sitt bidrag till mig ([email protected]).
 
Vinnaren kommer att få sin skiss för evigt inristad, i kött och blod, på Mr Bacon. Det är vad jag kallar pris!
 
 
Det har varit mycket resande senaste tiden. Storuman-Umeå-Stockholm-Visby-Göteborg. Men nu är jag hemma. I kväll ska jag hälsa på en av mina bästa kompisar och hans nyfödda lilla pojk för första gången. Givetvis har vi inhandlat en full Öis-mundering till lill-grabben! Jag hoppas han blir glad.
 
Sen skrev jag ihop den där krönikan som kom till mig genom träningsvärken. Det blev något om en hund. Och att pokern bli utvecklingens största fiende.
 
Nu: laga middag. Nåt med bacon kanske?

Kommentarer
Postat av: Erik

De är gjort nu!!

2012-10-04 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0