Friday I'm in love

I dag är det fredag. Varför skriva en sån självklarhet som ni själva kan räkna ut, tänker ni. Och det är enbart för att poängtera att det verkligen är fredag. 
 
Som pokerspelarna spelar dagarna i vanliga fall ingen roll. De går in i - och om - varandra. En tisdag kan det vara fest och en lördag jobb. 
 
Men i dag känns det verkligen som fredag. Det kan ha att göra med att Hogge med fru kommer till Göteborg för att dricka drinkar med oss. Samt att den berömda bacon-tatueringen inom några timmar ska bli ingraverad för evighet. Detta kommer så klart att dokumenteras. Snart får ni se hur den blev och vilket inskickat bidrag som vann. 
 
Förutom fredagskänslan har Svenska Spels SM nyligen avlöst Pokerstars. En del klagar på två SM, men för mig som spelare är det klockrent med två. Bara fler roliga turnerigar med bra värde, tänker jag. Det roliga med just SM i poker är ju att vem som helst kan vinna ett SM-guld. Typ mormor. Mer om det i veckans pokerkrönika
 
I går blev jag inför-dybban-flyttar-in-skype-intervjuad av Pokermagazines Rickard Åberg. Resultater ser ni här:
 
 
I övrigt kommer jag och Hellman ha ett eget kval till SM-Main Event på Söndag kl. 20.00. Det heter "Samvetet&Dybban" och kostar 200 spänn, men har lite mer startstack än övriga kvalen har haft. Som extra krydda kan man vinna biljetter till fotbollslandskampen Sverige-England på nya Friends Arena den 14 november.
 
Nu: tatueringar och tango. Det är freeedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0