Framme och lite laggad

Efter 21 timmars resande är vi äntligen framme i Vegas. Jetlaggen börjar så sakta att försvinna. Det känns ändå rätt bra att vakna 07.30, vara klarvaken OCH sugen på frukost. I vanliga fall har jag svårt att vakna innan tolv och äter aldrig något lunch. Ingen ont som inte har något gott med sig, alltså. 
 
I går blev det en sväng till Bellagio och lite 2/5 med demonproducenten Petson. Det är en lite lustig känsla att ha en highstakesspelande Viktor Blom tio meter i från sig i Bobbys Room. Rivrade för övrigt ett fyrtal mot en floppad nötfärg. Dybbanturen verkar ha följt med på resan. Värt mer än alla verktyg i Lapproffes garage.
 
Har fått en egen kamera av Pokerstudion som jag ska försöka förvalta på bästa sätt. Filma mitt eget Vegas. I kväll kommer Mattias mitt sitt Fagbet-TV så vi kanske kan klura på något ihop. Man ska alltid ha sina fiender/konkurrenter närmast. Ska bli grymt kul att träffa honom igen. Det var nu två år sedan vi senast gjorde stan ihop...
 
Sommarens första avsnitt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0