Vill du också spela i ett proffsteam?

Ett proffsteam är ju precis vad det låter. Ett team. Alltså ska man vara flera stycken. I dag känns det lite som dagen innan man ska börja i en ny skolklass eller på ett nytt jobb. Pirret i magen är det samma.

Imorgon får jag träffa mina färska kamrater i 24hPoker, på plats i Lissabon. Den enda jag känner till i gänget sedan tidigare är den lilla hårdingen Dregen. Jag har hört att han dricker Fernet, man ska tydligen göra det som rockstar. Det är ju en jädra tur att Optikern är optiker och inte målar sig med kajal och bär bandana längre. För rockstars får inte spy över bardisken efter att ha imundigat det svarta fotogenet, kallat Fernet...

Men. 24h har en ny grej på gång. Teamet är inte intakt ännu. Just nu pågår en tävling där man kan vinna en plats i laget. Vem som helst kan vinna. Till och med du. Fyra platser står till förfogande. Som Team Pro får man åka runt med oss och spela alla EMOP-turrar i sommar, i Sunny Beach, Dublin och Barcelona. Inköp, hotell och resor ingår. Och självklart får man behålla alla prispengar.

Ni som tycker att detta låter intressant kan läsa vidare här. Jag kan i alla fall lova att vi kommer att ha grymt skoj. Eller rättare sagt, jag kan lova att jag ska ha det...

Pass, p-piller och pesetas är packade. Prit finns på plats. Men den ska jag hålla mig ifrån så gott jag kan till en början, för jag tänker casha djupt i EMOP. Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Optikern

Detta förbannade Facebook....

2011-03-23 @ 11:29:31
Postat av: Svärd

Instämmer i Optikerns inlägg..



Kräktes lite på mitt kontor när jag nu såg att facebook var involverat. Tycker det är tillräckligt svårt att bli pokerproffs redan nu, men nu känns det ju stört omöjligt när man ska blanda in facebook i det hela..

2011-03-23 @ 13:22:45
Postat av: Minna

Lägg ner det där Facebook-hatet nu. Det är pasé.

2011-03-23 @ 17:21:34
URL: http://hemsjuk.wordpress.com/
Postat av: Optikern

Mer passé än din stavning på passé _)

2011-03-23 @ 19:33:06
Postat av: Jimmy L

Litar på att du gillar min länk när den kommer upp dybban! ;)

2011-03-23 @ 21:04:23
URL: http://sv.pokerstrategy.com/uJ4107
Postat av: Jimmy L

Litar på att du gillar min länk när den dyker upp Dybban ;)

2011-03-23 @ 21:09:20
URL: http://sv.pokerstrategy.com/uJ4107
Postat av: Minna

Ett s hit eller dit. Det är bara i pokervärlden de har någon betydelse. Facebook är den riktiga världen. Stavfelens och särskrivningarnas Mecka. Så det så, släpp sargen och kom in i matchen.

2011-03-23 @ 23:42:20
Postat av: Optikern

Det är väl snarare så att bloggarna och framförallt bloggarnas kommentarfunktioner som är stavfelens och särskrivningarnas Mecka?



Hur går det nere i Lissabon Dybban?



2011-03-24 @ 08:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0