Slocknad...

Ursäkta några dagars paus, men jag har varit helt utslocknad sen min hemkomst från Dublin. Jag antar att det blir så när man lever sina dagar till 150 procent. Timmarna av sömn var lätträknade. Livet intensivt. Man vill inte säga nej till något. Varken av möten med nya personligheter, spel eller dricka.

De senaste två dygnen har jag varit sängliggande, och för första gången börjat följa en tv-serie. True Blood. Dragit första säsongen rakt igenom nu. Trodde aldrig jag skulle falla för en vampyrserie.

Men nu förstår jag ju att jag har varit likadan, en vampyrliknande varelse på ett slott. Jag har sugit varje droppe av liv ur mina dagar på Dublin. Allt för att kunna leva vidare, och livnära mig på organiskt blod framför datorn i någon månad. Tills nästa live-event.

Här är en bild som säger det mesta om resan. Det var från sista kvällen, då vi i "familjen" spelade några sit&gos. Jag kommer inte i håg vad vi hade så kul åt. Men att dela ett skratt med ett helt pokerbord är något av det bästa jag vet.



Det kommer mer från resan snart. Men jag är fortfarande i för dålig form för att författa med rättvisa. Så det får bli några fler vampyravnsitt tills jag slagit mig ur feberns gastkramande grepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0